donderdag 6 december 2012

Gedicht - December 2012

In mei 2012 heb ik heel leuk een blogspot aangemaakt,
maar vervolgens heb ik het berichten plaatsen verzaakt.
 
Opeens kreeg ik deze blogspot weer in de gaten,
en ik hoop vanaf nu berichtjes te gaan plaatsen in allerlei maten.
 
Bij het voorbereiden van de gezellige avondjes in ons koude land,
maakte ik weer een aantal surprises met de hand.
 
Op één van de lijstjes stond een Labello lippenbalsem in het klein,
maar ik dacht dat het vast ook wel een grote mocht zijn.
 
Ik wens jullie alvast veel plezier,
bij het lezen en bekijken van alle komende berichtjes hier.
 
Groetjes Stephanie!
 
 
PS: Naast de Labello lippenbalsem staat een ouderwetse parfumverstuiver...

2 opmerkingen:

Willeke zei

Lief blogvriendinnetje,

Vandaag kwam jouw blog in zicht.
En wat zag ik, een heus bericht!

Het was geen bedrog,
Stephanie heeft geschreven op haar blog.

Ik wens je veel blogplezier en hoop dat je je blog niet ontsier, ik bedoel: en ga nu aan het bier.

(Vanwege de fuif van mijn man, niet die van de buurman.)

Lieve groetjes ;-),
Willeke





De Dijkers zei

Weet je dat ik schrok,
Ja Stephanie heeft een blog.
Pff wat zal dat nou weer zijn,
Het leek me eerst niet zo fijn.
Maar nu ik het heb gezien,
Krijg je van mij een dikke 10.
Dat is chique en mooi,
Nee het is echt geen zooi.
Ik zal af en toe eens kijken
Of je er nog iets nieuws op laat prijken.

Groetjes uit ´de Dijk´.